nog 5 nachtjes slapen - Reisverslag uit Schipluiden, Nederland van ciska Veld - WaarBenJij.nu nog 5 nachtjes slapen - Reisverslag uit Schipluiden, Nederland van ciska Veld - WaarBenJij.nu

nog 5 nachtjes slapen

Blijf op de hoogte en volg ciska

12 Juli 2014 | Nederland, Schipluiden

Nog 5 nachtjes slapen, ja het komt nu steeds dichterbij. En dit zeg ik al weken. Langzaam zal mijn omgeving blij zijn dat het niet lang meer duurt, want ik kan aan niet veel anders meer denken.

17 juli vertrek ik om 10 uur Savonds vanuit Amsterdam eerst naar abu dabi om vervolgens door de vliegen naar kathmandu. Vervolgens ga ik eerst 2 nachtjes bijkomen van de vlucht en hopelijk ook nog wat moois zien van kathmandu. Die dag moet ik smidsags nog rustig even mijn rapport ophalen, want ja dat hoort er ook nog bij :)

Voor de geïnteresseerde die ik nog niet plat gespamd heb zal ik even vertellen wat ik die 5 weken in Nepal ga doen. Via de organisatie vrijwillig wereldwijd zal ik 5 weken lang te vinden zijn in pokhara. Hier zal ik samen met wat andere Nederlands helpen bij een weeshuis en schooltje. Ik slaap in een gastgezin en ben ontzettend benieuwd hoe dit zal wezen. Al met een beetje Azië ervaring zou je moeten denken dat ik al wat gewend ben, maar toch denk ik dat het weer een heel nieuw avontuur gaat worden.

Afgelopen vrijdag had ik mijn laatste inhaal toets. Het afgelopen jaar zag ik Nepal als uitkijkpunt om door te zetten, en nu ben ik bij dit punt. Dit voelt toch wel een beetje gek. Langzaam begin ik afscheid te nemen en dit geeft toch een raar gevoel. Laatste drankjes met de meiden uit het dorp, lunchen met daf, knuffels van oma. Ik stort nog even van de trap om de penalty te zien, en loop nu met een zere dikke teen. MAAR ik ben er klaar voor! Ik kan niet meer wachten!

  • 16 Juli 2014 - 11:17

    Anita:

    Ik ga je missen meisje! Deze blog wordt m'n alles de komende 5 weken. Dat begrijp je wel! liefduuuuh

  • 16 Juli 2014 - 11:18

    Ninaap:

    Hey Cis,
    Ik wens je echt heeel veel plezier in het verre Nepal. Je zal ons kleine kikkerlandje zeker gaan missen maar ik weet zeker dat je je in Nepal ook prima gaat vermaken met alle kinderen (en volwassenen natuurlijk haha). Als je dan toch even een klein beetje heimwee hebt, moet je gewoon maar even aan mij denken en dan bedenk je dat je eigenlijk helemaal niet terug wil naar Nederland haha. De ervaringen die je daar gaat opdoen zal je je hele leven bij je houden!!
    Je gaat dit toch gewoon maar even doen in je eentje, wees daar trots op :)
    xxxxxxxxxxx kusjes van het (nog) zonnige Den Hoorn

  • 17 Juli 2014 - 21:34

    Ineke :

    Hoi lieve Cis, als het goed is heb je net ingecheckt en zit je al in het vliegtuig. Ik zal blij zijn als je veilig geland bent in Nepal. Goede reis en tot een volgend berichtje! Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schipluiden

Nepal

:)

Recente Reisverslagen:

06 September 2014

Veilig en wel thuis, of toch niet?

22 Augustus 2014

Afscheid nemen van Nepal

13 Augustus 2014

bloed, zweet en tranen

05 Augustus 2014

nepali-style

28 Juli 2014

50 tinten rood
ciska

Actief sinds 28 Juni 2014
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 6557

Voorgaande reizen:

17 Juli 2014 - 23 Augustus 2014

Nepal

Landen bezocht: